7 - А. Зарубіжна література
7 - А. Зарубіжна література
13.04. - 17.04.
Тема: Рюноске Акутаґава - майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка". Філософський зміст твору.
Хід роботи:
Запис у зошиті
* число
* дистанційне навчання
* тема уроку
* Інформативне ґроно "Р. Акутаґава - майстер новели"
1. Опрацювати матеріал підручника. Зробити запис у зошиті.
2. Прочитати новелу "Павутинка" або рубрика "Книги, що говорять" за посиланням
3. Презентація за посиланням. Теорія літератури (5 слайд, зробити запис у зошит).
Тема: Розвиток мовлення. Культурні паралелі в текстах новел (біблійні мотиви в новелі "Дари волхвів" О. Генрі, зв'язок з японськими традиціями в новелі "Павутинка" Р. Акутаґави)
(усно).
Хід роботи:
Запис у зошиті:
* число
* дистанційне навчання
* тема уроку
* скласти й записати сенкан (за творчістю О.Генрі,
Г. Дж. Уеллса, Р. Акутаґави - на вибір)
Сенкан допомагає узагальнити інформацію, формулювати
щось складне декількома словами.
1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (за творчістю О.Генрі, Г. Дж. Уеллса, Р. Акутаґави) - тестування.
Також буде враховано всі оцінки за письмові роботи та тестові завдання.
13.04. - 17.04.
Тема: Рюноске Акутаґава - майстер японської новели. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі "Павутинка". Філософський зміст твору.
Хід роботи:
Запис у зошиті
* число
* дистанційне навчання
* тема уроку
* Інформативне ґроно "Р. Акутаґава - майстер новели"
1. Опрацювати матеріал підручника. Зробити запис у зошиті.
2. Прочитати новелу "Павутинка" або рубрика "Книги, що говорять" за посиланням
3. Презентація за посиланням. Теорія літератури (5 слайд, зробити запис у зошит).
Тема: Розвиток мовлення. Культурні паралелі в текстах новел (біблійні мотиви в новелі "Дари волхвів" О. Генрі, зв'язок з японськими традиціями в новелі "Павутинка" Р. Акутаґави)
(усно).
Хід роботи:
Запис у зошиті:
* число
* дистанційне навчання
* тема уроку
* скласти й записати сенкан (за творчістю О.Генрі,
Г. Дж. Уеллса, Р. Акутаґави - на вибір)
Що таке сенкан? Як його написати?
Сенкан– це вірш, що складається з п’яти рядків.
Слово »сенкан» походить від французького слова «п’ять» і означає вірш у п’ять рядків.
1.
Перший рядок – тема (іменник).
2.
Другий – опис теми (два прикметники).
3.
Третій – називає дію, пов’язану з темою,
складається з трьох дієслів.
4.
Четвертий рядок – фраза, переважно з 4-х слів,
висловлює ставлення до теми, почуття.
5.
Останній рядок – одне слово – синонім до
слова(теми), ніби висновок вірша.
1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом
Новела "Павутинка". Аналіз образів.
- Якою є місія Будди?
Будда — у буддизмі істота, що
досягла пробудження (бодгі) і вийшла з кола страждань (сансара). Дослівно з
санскриту — пробуджений. Будда — бог: він дає життя, вершить суд, карає, дає змогу виправитись, надає
допомогу, неземна людина.Тільки за одну добру справу Будда хоче полегшити долю
грішника,
побачити, чи змінився Кандата після страждань у пеклі.Жалюгідним здався йому Кандата, який
намагався тільки сам вилізти з пекла, але був заслужено покараний за своє
черстве серце i знову опинився в
безодні.
«Обличчя Будди посмутніло, і він пустився
далі»,— тому що його надії знищено.
ЦЕ ЦІКАВО
Факти біографії в новелі «Дари волхвів»
Доля ощасливила О.Генрі, подарувавши йому зустріч із дівчиною, яка згодом
стала його дружиною. Кохана О.Генрі Етол була дуже красивою і мала гарне
розкішне волосся. Та щастя родини тривало недовго: звинувачений у розкраданні
грошей, О.Генрі був змушений залишити родину і переховуватися від загрози ув’язнення за кордоном.
Там його застала звістка про велике лихо: його дружина тяжко
захворіла. Етол, сама не маючи грошей на
ліки, за крок до смерті, продала свою
мережану шаль і купила чоловікові різдвяний подарунок – золотий ланцюжок для
годинника і надіслала його чоловікові поштою. Однак такий подарунок дружини вже
був ні до чого О.Генрі. Отримавши звістку про тяжкий стан дружини, попри реальну загрозу потрапити до в’язниці, він продав свого годинника і купив квиток на потяг, щоб повернутися до неї
і підтримати в тяжку хвилину.
Віддавна доброзичливі
стосунки між людьми, взаємопідтримка, милосердя були основою життя.
Найбільший
ворог в житті людини – це він сам.
Найбільша
дурниця в житті людини – це брехня.
Найбільша
печаль в житті людини – це заздрість.
Найбільша
помилка в житті людини – втратити самого
себе.
Найбільша
вина в житті людини – невдячність.
Найбільша
втрата в житті людини – втрата надії.
Найбільше
надбання в житті людини – здоров'я і
розум.
Найбільший
дар в житті людини – великодушність.
Найбільший
недолік в житті людини – нерозуміння.
Найбільша
розрада в житті людини – добрі справи.
Саме гідне
жалю в житті людини – применшення своєї
гідності.
Саме гідне
захоплення в житті людини – піднятися
після падіння.
Обов’язково
пам’ятайте про справжні людські цінності, про те, як слід поводитися, щоб людям
поруч із вами було добре від вашого лагідного слова, світлого погляду, уваги.
Відчиняйте чарівні двері свого серця — двері добра та взаємодопомоги!
Також буде враховано всі оцінки за письмові роботи та тестові завдання.
Добрий вечір! Юлія Миколаївна, можна уточнення по завданню на с. 233 - там текст новели "Останній листок". Які саме записи треба зробити в зошиті? Дякую!
ВідповістиВидалитиТак ми також не зрозуміли
ВідповістиВидалити